سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ویژنامه بورس

حوزه/ ویژه نامه بورس(بازار سرمایه اسلامی) و با تأکید بر مبانی فقهی از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،  ویژه نامه  اخیر افق حوزه با موضوع بورس و تحت عنوان  "بازار سرمایه اسلامی"  با هدف معرفی ساختار بازار سرمایه و ابزارها و نهادهای آن با تأکید بر مبانی فقهی است که از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شد.

بر اساس این گزارش: این ویژه نامه در دو فصل  شامل  گفت وگو با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای کمیته تخصصی فقهی  در حوزه سازمان بورس و اوراق  بهادار حجج الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم ،سید عباس موسویان ، مجید رضایی، علوی و دکتر محمود حکمت  نیا و فصل دوم با عنوان معرفی بازار سرمایه در جمهوری اسلامی ایران و برخی از محصولات آن تشکیل شده است.

دانلود ویژه‌نامه بورس

ویژه نامه بورس در آبان امسال منتشر شده و قیمت آن نیز 20000 تومان می باشد.

علاقه مندان جهت تهیه این ویژه نامه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشینی مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha